butter london

[Haul] China Glaze, OPI etc

Sonntag, Oktober 30, 2011

Hi guys :)

Yes :p I'm still alive :p But I was so busy o_O You can't imagine how busy I was/am -.- I have so much work to do and also university takes a lot of my time.But to keep the blog alive - Here is a new posting :D
The biggest problem is the lightning when I come home- cause most of the time- there is no light anymore :D Ok- technically... no daylight^^ But without good light it is difficult to make photos, which shows the color really well. 
Of course this is not one big purchase^^ (unfortunatly I'm not that rich xD)- These are my purchases in recent months^^ But lets jump in everything :)

Lets start with a winter trend for 11/12 

China Glaze - Snow Globe
This is China Glaze' - Snow Globe (from their "Let it Snow"- Collection but its a repromote) and a trend for this winter season. How do I know?^^ Cause so many company will have/have their "own" Snow Globe. I've seen so many similar polishes. Even MAC released one named Unconditionally Fabulous.

Snow Globe is a clear- based polish with small hex glitters and medium glitter chunks in it. Love it :)

So but like I said- this is going to be a haul - so I'll give you pics and not spam by me :D


nails inc - charing cross, nails inc paddington, nails inc st pancras (No! Not St. Pancreas!^^), nails inc fenchurch street


 This packaging is SO cute *.* ^^


Essence - Feels so good, Essence - Just cant get enough, Essence - Waking up in Vegas, Essence - We will rock you, Essence - BTGN Top Sealer

BUTTER London- Henley Regatta, TonyMoly- Jupiter, claires flirty/shy, claires hyper/relaxed
OPI - Rainbow Connection, OPI - Fresh Frog of Bel Air, OPI - Gone Gonzo!
OPI - Meep-Meep-Meep, OPI - Wocka Wocka!, OPI - Dim Sum Plum
China Glaze - Glittering Garland, Essie - Bobbing for Baubles, China Glaze - Liquid Leather 

China Glaze - Glittering Garland, Essie - Bobbing for Baubles, China Glaze - Liquid Leather (with flashlight)
China Glaze - Poinsettia, China Glaze - Snow Globe, China Glaze - Blue Years Eve
China Glaze - Ring the Red, China Glaze - Velvet Bow
China Glaze - Twinkle Lights, China Glaze - Holly- Day

So thats my little haul xD Swatches/NotD will follow soon *promise*^^


Byeeeeeeeee,
xoxo

Das könnte euch auch gefallen ;)

9 Comments

  1. Uuiii... toller Haul! Passt alles super in mein Beuteschema :P Bin schon auf die Swatches gespannt.

    AntwortenLöschen
  2. Danke :)

    Ja, ich freue mich auch aufs Testen :)

    Den Wocka Wocka! Hatte ich bis heute drauf! :) Sehr schöne Farbe und toller Halt :)

    LG!

    AntwortenLöschen
  3. Die grünen lacke sehen ja alle toll aus, die will ich auch alle haben!!

    AntwortenLöschen
  4. Huhu lfcmaus,
    vielen Dank für Deine Meinung zu MAC! Ich verstehe Dich total und stimme Dir in einigen Sachen zu. Ich werde nachher auf meinem Blog noch kommentieren. Wollte Dir nur schnell sagen, dass Du jeder Zeit gern Deine Meinung schreiben darfst! Mein Post war ja auch kritisch und ich finde es gut zu wissen, dass ich nicht ganz allein mit meiner Meinung stehe...

    LG Meilu

    AntwortenLöschen
  5. Super Beute! Und ein sehr guter Kommentar bei Meilu; mir geht es in der letzten Zeit genauso.
    Liebe Grüße.

    AntwortenLöschen
  6. Glittering Garland und den zweiten Grünton hätte ich auch gerne noch gehabt - vor allem bei den beiden freue ich mich auf deine Swatches ^^

    AntwortenLöschen
  7. Ich hab ne Canone EOS 500D - ich knipse einfach drauf los - und bearbeiten tu ich nicht wirklich :D Also kann ich auch keine Tutorials geben :D haha

    Danke Dir :)

    AntwortenLöschen
  8. Ja, CG Snow Globe sieht dem MAC Unconditionally Fabulous sehr sehr ähnlich, da braucht man wirklich nicht beide.

    Viele Grüße, Moppi

    AntwortenLöschen